جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور در قهوه‌خانه فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد وزیر ارشاد: سال گذشته ۱۲۰هزار مجوز کتاب صادر شد ویدئو | فیلمبرداری فصل دوم سریال «Wednesday» آغاز شد + تیزر «ایزابل هوپر» رئیس هیات داوران ونیز شد مدیرمسئول روزنامه شهرآرا: سبک زندگی و اثرات تهاجم فرهنگی، دغدغه مشترک رسانه‌های ایران و عراق است برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودک‌و‌نوجوان در مشهد + فیلم (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) گام جدی برای تقویت تعاملات رسانه‌ای میان ایران و عراق سخنان جنجالی «کیانوش عیاری» درباره پرداخت دستمزد عواملش واکنش محمدرضا شهبازی، مجری «پاورقی» به ماجرای خبر اخراجش از تلویزیون «گودزیلا منهای یک» هم‌زمان با پخش جهانی در شبکه نمایش خانگی «آبی روشن» با بازی مهران غفوریان و مهران احمدی در راه سینما جایزه نتپک بیست‌وپنجمین جشنواره جئونجو کره جنوبی برای «گیج گاه» شاعر «سمرقند»: نمایشگاه، کتاب را به دست مخاطب خاص می‌رساند «باران کوثری» سه داستان کوتاه را برای نابینایان خواند اولین کتاب بازیگر «عطرآلود» در نمایشگاه کتاب
سرخط خبرها

ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟

  • کد خبر: ۲۲۴۱۰۷
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
ناصر قدیرکاشانی، تهیه‌کننده «دورهمی»، گفت: شکایت صداوسیما از مهران مدیری در حال رسیدگی بوده و متوقف نشده است.

به گزارش شهرآرانیوز، بازگشت مهران مدیری کارگردان و بازیگر و مجری به تلویزیون، موضوعی بحث‌برانگیز میان مدیران صداوسیما و اهالی رسانه است. هرچند مدیران رسانه ملی بار‌ها اعلام کرده‌اند که مشکلی بابت ادامه فعالیت سلبریتی‌هایی همچون مهران مدیری و رامبد جوان در تلویزیون وجود ندارد، اما همچنان این فاصله حفظ شده است.

یکی از موضوعاتی که به نظر می‌رسد مانع بازگشت مدیری به تلویزیون باشد، بحث بر سر ادامه سرنوشت «دورهمی» و شکایت صداوسیما از او است.

ناصر قدیرکاشانی، تهیه‌کننده این برنامه، درباره سرنوشت قسمت‌های باقی‌مانده «دورهمی» گفت: ما قسمت‌های باقی‌مانده دورهمی را به شبکه نسیم تحویل دادیم و آن‌ها باید تکلیف و سرنوشت این برنامه را مشخص کنند.

وی درباره شکایت صداوسیما از مجری این برنامه افزود: شکایت از مهران مدیری در حال رسیدگی بوده و متوقف نشده است.

کاشانی درباره ساخت فصل بعدی «دورهمی» بدون مهران مدیری با بیان اینکه بازنشسته شده است، خاطرنشان کرد: اطلاعی ندارم.

پیش‌تر محمدرضا خشرو، مدیر شبکه نسیم، درباره این موضوع اظهار کرده بود: بعد از اینکه مسئله اداری‌ دورهمی حل شود، حتماً پخشش می‌کنیم. مشکلی با پخش این برنامه نداریم، اما مسئله اداری وجود دارد که ربطی به آقای مدیری هم ندارد.

لازم به ذکر است «دورهمی» که پخش آن از سال ۹۴ آغاز شد، در ابتدا در قالب تاک‌شو و با حضور چهره‌های معروف به روی آنتن می‌رفت، اما در ادامه، این برنامه با تغییر قالب به‌صورت یک مسابقه تلویزیونی به روی آنتن رفت.

منبع: آفتاب نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->